Zapisz się do newslettera!

niedługo dostępne

czwartek, 6 października 2016

Jeansowa bluza | REFASHION

Asia Lewandowska

Jestem przekonana, że w każdej szafie zalegają rzeczy, których sentyment nie pozwala się pozbyć. Sama mam masę takich ubrań. Jednak zamiast wyrzucać można je przerobić.  Wystarczą nożyczki, chwila czasu i odrobina kreatywności. Słyszałaś kiedyś o refashion? Nie? W takim razie koniecznie muszę Ci to przedstawić.


REFASHION
To odnawianie ubrań, których już nie nosimy. Znudziła Ci się bluzka, którą jeszcze rok temu mogłaś nosić codziennie? A może chciałabyś dodać kilka ciekawych elementów do białej koszuli? Jeśli na oba pytania odpowiedziałaś tak, to refashion jest zdecydowanie dla Ciebie. Na blogu pod tym hasłem będą kryły się bardzo proste tutoriale i pomysły na przerabianie ubrań. Dlaczego? Dlatego, że to prostota czasami jest kluczem do sukcesu. Poza tym (uczciwie przyznaję) moje umiejętności krawieckie są średnie.


Wiecie już o co chodzi? Wiecie. Gotowi na pierwszy tutorial?



U mnie na pierwszy ogień idzie jeansowy bezrękawnik. Kiedyś uwielbiałam go na siebie zakładać, szczególnie jako dodatek do letnich stylizacji. Jednak od roku leży w szafie... a obok niego bluza z odbarwieniami (domestos przy sprzątaniu). Chwilowy przebłysk - odcinam od bluzy rękawy, przyszywam do bezrękawnika i tadam! Będzie jeansowa bluza. Zapytacie mnie - a co jak Ci się znudzi? Odpruję rękawy i z powrotem będę się cieszyć bezrękawnikiem.




Rękawy przyszyłam ręcznie. Dlaczego? Po pierwsze (jeszcze)  nie jestem szczęśliwą posiadaczką maszyny do szycia, a po drugie nie opanowałam do końca obsługi tego urządzenia. Myślę, że dokładne i solidne szycie ręczne również daje przyzwoity efekt. Pod warunkiem, że przyłożymy się do jego wykonania. Pozostaje również wersja dla leniwych, czyli odwiedziny w zakładzie krawieckim.




Wiem, że takich bluz są na pęczki w sklepie. Jednak jestem zwolenniczką ponownego wykorzystywania najróżniejszych rzeczy i nawet przeróbka ubrań nie jest mi straszna. Dzięki kreatywności trochę zaoszczędzicie i stworzycie ubranko jedyne w swoim rodzaju! Po za tym, opcji na przeróbkę jeansowych kurtek czy bezrękawników jest mnóstwo. Wpadłaś właśnie na jakiś? Super! Podeślij mi fotkę, a Twój pomysł opublikuję na blogu. Warto się chwalić swoją kreatywnością :)

Buziaki!

Asia Lewandowska / AUTORKA & BLOG

Hej, cześć! Mam na imię Asia i miło mi Cię gościć na moim blogu. Znajdziesz tutaj wiele tutoriali i istrukcji DIY, które na pewno wykorzystasz. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i chcę się z Tobą podzielić moimi pomysłami. Może zostaniesz na dłużej?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates