Zapisz się do newslettera!

niedługo dostępne

sobota, 3 września 2016

Wyszywanki w kartce - złoty jeleń

Asia Lewandowska


Witam Was cieplutko we wrześniu! Fale upałów już dawno minęły, wieczory stają się coraz chłodniejsze, a wiatr powoli przynosi jesień. Nawet nie wiecie jak się z tego cieszę. Uwielbiam jesień w każdej postaci - tą kolorową i słoneczną, jak i szarą oraz deszczową. Chłodne wieczory spędzone z herbatą i książką, spacery po szeleszczących liściach... Bajka! Jesień bardzo mnie inspiruje i napędza do życia. Z tej okazji przygotowałam dla Was poradnik wyszywania w kartce. 

Jestem przekonana, że wyszywanki w kartce zajmą Wasze jesienne wieczory. To proste i przyjemne zajęcie, dzięki któremu stworzycie oryginalne dekoracje. Nie wymaga to wiele umiejętności, wystarczą chęci i odrobina czasu.



Potrzebne rzeczy:

-> karta z bloku technicznego lub tekturka, 
-> igła i nitka,
-> wolny, leniwy wieczór.



Na początku rysujemy geometryczny kształt jelenia. Zamiast kartki wykorzystałam dolną okładkę z bloku technicznego. 


Na krawędziach narysuj kropki i postaraj się zachować między nimi podobny odstęp.


Cyrklem lub igłą zrób dziurki w miejscach narysowanych kropek.


Kropki "w głowie" jelenia połącz delikatnymi liniami żeby ułatwić sobie późniejsze wyszywanie.


Przyszła pora na najprzyjemniejsze - wyszywanie. Nawlekamy niezbyt dużą ilość nitki na igłę i łączymy kropki w wybrany sposób. Prawda, że łatwe?


Taka wyszywanka może być piękną ozdobą na ścianę - wystarczy ją włożyć tylko w antyramę. Dzięki niej stworzysz oryginalną kartkę okolicznościową lub niepowtarzalną okładkę zeszytu. Zastosowań jest wiele. Wystarczy odrobina kreatywności i trochę wolnego czasu. 


Zachęcam Was serdecznie do wysyłania mi swoich prac na e-mail ochasiadiy@gmail.com. Trafią one do zakładki Wasze prace.



Jeśli nie macie mnie jeszcze dość wpadnijcie na Instagram i Snapchat -> ochasia.



Asia Lewandowska / AUTORKA & BLOG

Hej, cześć! Mam na imię Asia i miło mi Cię gościć na moim blogu. Znajdziesz tutaj wiele tutoriali i istrukcji DIY, które na pewno wykorzystasz. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i chcę się z Tobą podzielić moimi pomysłami. Może zostaniesz na dłużej?

2 komentarze:

  1. Ale świetny pomysł! :) no ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem ! Taki obrazek nie jest trudny w wykonaniu, a efekt końcowy jest śliczny ! Świetna robota kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates