Zapisz się do newslettera!

niedługo dostępne

czwartek, 24 listopada 2016

Brokatowe szyszki na choinkę & nowości na blogu

Asia Lewandowska


Mimo, że mamy dopiero końcówkę listopada to nie da się ukryć, że duch świąt powoli wkracza w nasze codzienne życie. Na ulicach miasta rozwieszają kolorowe światełka, rozstawiają ozdoby. W sklepach również króluje pełen asortyment świąteczny. Niektórym może się wydawać, że to nadal zbyt wcześnie. Ja uwielbiam czuć ten klimat, czekam na  grudzień przez cały rok (nie tylko ze względu na to, że być może pojawi się śnieg). Tak, to ten moment by zacząć na blogu serię wpisów całkowicie świątecznych!


Mimo, że jeszcze nie zaopatrzyłam się w choinkę to powoli zaczęłam kompletować dla niej ozdoby. Zaczęłam od szyszek, które znalazłam podczas ostatniego niedzielnego spaceru. Uwielbiam takie naturalne elementy zawieszać na choince. Wy też? To koniecznie musicie wypróbować mój pomysł.



Dzisiejszy tutorial nie będzie takim, jaki zawsze widzieliście na blogu. Od jakiegoś intensywnie rozmyślałam nad nagrywaniem krótkich filmów, takich w których najprostsze projekty DIY będę mogła uchwycić w kilkudziesięciu sekundach. Mój plan w końcu zrealizowałam i korzystając z okazji chciałabym Was bardzo serdecznie zaprosić na mój instagram. Wczoraj pojawił się na nim pierwszy taki film.



Jeśli jesteście zainteresowane taką formą przedstawiania tutoriali  - zapraszam na Instagram, @ochasia.



Do napisania w kolejnym świątecznym poście! 
Szykuję dla Was coś naprawdę super!

Asia Lewandowska / AUTORKA & BLOG

Hej, cześć! Mam na imię Asia i miło mi Cię gościć na moim blogu. Znajdziesz tutaj wiele tutoriali i istrukcji DIY, które na pewno wykorzystasz. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i chcę się z Tobą podzielić moimi pomysłami. Może zostaniesz na dłużej?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates