Zapisz się do newslettera!

niedługo dostępne

wtorek, 9 sierpnia 2016

Mrożona kawa bananowa | PRZEPIS

Asia Lewandowska

Wszystkie letnie poranki spędzałam z kawą mrożoną. Cóż, ciężko wypić ciepłą kawę przy trzydziestostopniowym upale. Kombinowałam na różne sposoby. Czasami dolewałam więcej mleka, trochę bitej śmietany, dodawałam gałkę lodów lub zmiksowane owoce. Najbardziej przypadła mi do gustu kawa bananowa, która najmocniej gasi pragnienie i jest bardzo sycąca. Dlatego dzisiaj przedstawiam Wam mój sposób na kawę bananową :)

Składniki (porcja dla jednej osoby):
-> pół szklanki zimnego mleka 1,5%,
-> filiżanka kawy rozpuszczalnej,
-> kilka kostek lodu,
-> 1,5 łyżeczki cukru,
-> pół banana.



Kawę zaparzam w małej filiżance i dodaję do niej 1,5 łyżeczki cukru. Wlewam ją do pojemnika razem z mlekiem i mieszam łyżką. Dorzucam pokrojonego w plastry banana i wszystko blenduję. Całość przelewam do słoiczka  i wsypuję kostki lodu.  Voilà! 



Jeśli chcecie zatopić się w absolutnej słodyczy to kawę możecie udekorować bitą śmietaną i posypać ją czekoladowymi wiórkami. Sposób szybki, a kawa pyszna. Spróbujcie :)

Asia Lewandowska / AUTORKA & BLOG

Hej, cześć! Mam na imię Asia i miło mi Cię gościć na moim blogu. Znajdziesz tutaj wiele tutoriali i istrukcji DIY, które na pewno wykorzystasz. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i chcę się z Tobą podzielić moimi pomysłami. Może zostaniesz na dłużej?

10 komentarze:

  1. świetny pomysł! :D bananowej kawy jeszcze nie piłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super przepis, w weekend na pewno zaserwuję taką kawę moim gościom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Nominowałem cię do LBA! Szczegóły u mnie w najnowszym poście ☻ http://czytamczytaszczyta.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards-lba-1-11-pytan-11.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kawę mrożoną pod każdą postacią, ale takiej bananowej jeszcze nie próbowałam :P

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam banany, ale kawy nie znoszę, więc się na pewno nie polubimy :(

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Cóż, ciężko wypić ciepłą kawę przy trzydziestostopniowym upale." - nie zgodzę się, jestem chyba na tyle dziwnym człowiekiem, że nawet w większym upale jestem w stanie wypić kilka gorących kaw czy herbat. No ale jak mówię, ja jestem dziwnym człowiekiem.
    Za bananami nie przepadam, znaczy zjem, ale nie należą do moich ulubionych przekąsek, ale za to mój luby bardzo je lubi, więc już chyba wiem, czym go uraczę, jak wpadnie do mnie w któryś z tych gorących dni. Rozejrzałam się po Twoim blogu, przesympatycznie tu, więc zatrzymam się na dłużej. Do zobaczenia pod kolejnymi wpisami!

    Pozdrawiam, Ignis Sanat
    http://ignis-sanat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam bananowej kawy, ale może być super ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mocny smak kawy i słabszy, mdły bananów - równowaga zachowana, mniam!! pozdrowienia :-)
    poliptyk. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście nie piję kawy, jednak tak uwielbiam banany, że może się skurzę. ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates