Zapisz się do newslettera!

niedługo dostępne

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Geometryczny organizer DIY na długopisy

Asia Lewandowska

Geometria na stałe wtargnęła do wszelkiego rodzaju ozdób i dekoracji. Sama uległam temu trendowi i co jakiś czas tworzę nowe konstrukcje. Geometryczna bryła może posłużyć za osłonkę na doniczkę (a raczej doniczkę wraz zawartością), wieszak na biżuterię czy zwykły element dekoracyjny. Dzisiaj pokażę Wam jak z wykałaczek stworzyć geometryczny organizer na długopisy.


Przygotuj:
-> długie wykałaczki,
-> kawałek kartonu,
-> klej na gorąco lub klej typu Kropelka,
-> farbę w sprayu.

Start!
Zaczynamy od pocięcia wykałaczek na odpowiednie długości. Żebyście nie musieli się męczyć podałam Wam wszystkie wymiary na zdjęciu :)


Żeby ułatwić sobie pracę zacznij od sklejania dołu, czyli wykałaczek o wymiarach 13, 9 i 11 centymetrów. Następnie doklej szkielet. Jak widzicie nałożyłam sporo kleju, a wszystko dlatego, że chciałam uzyskać jak najbardziej "niechlujny" efekt. 

Całość pomaluj farbą w sprayu. Ja całkowicie uzależniłam się od złotego koloru (co widać). W trakcie wysychania farby na kartonie narysuj i wytnij trzy trójkąty, które wymiarami odpowiadają bokom organizera. 

Tylna ściana o wymiarach 11x11x9 cm, i dwie ściany boczne 11x10x7 cm. Ewentualnie po wyschnięciu farby odrysuj ściany szkieletu. Ścianki również maluję i przyklejam do wykałaczek (krawędź do krawędzi). A jeśli chcesz uzyskać "niechlujny" wygląd to : 1) ścianki wytnij o kilka milimetrów mniejsze 2) po ich wyschnięciu lekko je powyginaj.


Tadam! Gotowy organizer możesz powiesić na ścianie lub tak jak ja na tablicy korkowej. Dla ciekawego efektu (oprócz mojego niechlujnego) ściany boczne możesz pomalować na inny kolor niż szkielet. Siedząc przy biurku lubię mieć wszystko pod ręką, więc wierzcie mi - to nie jest ostatni tutorial z organizacji miejsca do pracy lub do nauki. Jeśli zdecydujecie się wykonać coś podobnego, wyślijcie mi na maila (ochasiadiy@gmail.com) zdjęcia, a Wasze dzieło trafi na bloga do zakładki Wasze prace. Pamiętajcie by w wiadomości  podać imię oraz adres bloga, oczywiście jeżeli takowego prowadzicie. Będzie mi bardzo miło widzieć Wasze małe projekty stworzone na podstawie moich wskazówek. Nie macie mnie jeszcze dość? Często spotkacie mnie tutaj: INSTAGRAM & SNAPCHAT -> @OCHASIA

Asia Lewandowska / AUTORKA & BLOG

Hej, cześć! Mam na imię Asia i miło mi Cię gościć na moim blogu. Znajdziesz tutaj wiele tutoriali i istrukcji DIY, które na pewno wykorzystasz. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i chcę się z Tobą podzielić moimi pomysłami. Może zostaniesz na dłużej?

4 komentarze:

  1. Jako, że wszelkie DIY związane z rozpoczęciem roku szkolnego miło mi się czyta, to ten wpis jest moim ulubieńcem. Spróbję zrobić podobny organizer do mojego pokoju, chodź moje umiejętności nie są za wielkie.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Meeega! Świetnie to wygląda, muszę właśnie wprowadzić trochę złota do mojego pokoju! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! Chętnie z niego skorzystam. Muszę przyznać, że sama bym na to nie wpadła! Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates