Zapisz się do newslettera!

niedługo dostępne

czwartek, 30 czerwca 2016

Stojak na zegarki i bransoletki

Asia Lewandowska

W ostatnim poście pokazywałam jak zrobić stojak w kształcie drzewka na biżuterię. Dzisiaj kolej na organizer na zegarki.


U mnie akcja organizacji biżuterii trwa w najlepsze. Po części ma to związek z małą metamorfozą, którą szykuję, a po części z tym, że nigdy nie miałam jednego miejsca na zegarki (które kocham!). Jeśli masz chwilkę to poświęć ją na stworzenie takiego uroczego organizera.

Potrzebne rzeczy:

-> kawałek kartonu
-> materiał w wybranym kolorze
-> rolki po papierze toaletowym
-> klej na gorąco
-> plusz albo watolina


Krok 1
Z kartonu wycinamy dwa prostokąty, jeden powinien być nieco mniejszy od drugiego. Do większego prostokąta przyklejamy watolinę (można przykleić nawet klejem do papieru), a następnie klejem na gorąco oklejamy całość materiałem. Na końcu dół zakrywamy mniejszym prostokątem.

Krok 2
Przyszła pora na zrobienie długiej rurki.  Wystarczy skleić ze sobą rolki po papierze. Chyba, że macie długą rurkę po papierze kuchennym - wtedy Wasza pozycja jest uprzywilejowana :) Całość oklejamy materiałem i odcinamy jego nadmiar.

Krok 3
Ostatnim krokiem jest przyklejenie rurki do podstawy. Ważne, aby zrobić to solidnie. W innym wypadku rurka nie będzie stabilna i pod wpływem ciężaru będzie się przechylać.

Skończony stojak prezentuje się całkiem fajnie:


Wykonanie takiego stojaka zajęło mi około 20 minut. Jeśli jesteście równie wielkimi fankami zegarków jak ja - wykonajcie taki organizer. Jest naprawdę przydatny!

PS. Poznajecie drzewko? Jeśli chcecie wiedzieć jak je wykonać kliknijcie TUTAJ

Na zdjęciach widać również fragmenty mojej nowej toaletki, którą dopiero co urządzam. Póki co zdradzę Wam tylko, że ramę do lustra w kształcie jelenia (na zdjęciu) wykonałam sama i niedługo pojawi się tutorial jak ją zrobić. Jestem także w trakcie nagrywania filmu o transformacji biurka w toaletkę (będzie również post!), ale wszystko w swoim czasie.

Na koniec małe info dla prześladowców:

Do zobaczenia w następnym poście!

Asia Lewandowska / AUTORKA & BLOG

Hej, cześć! Mam na imię Asia i miło mi Cię gościć na moim blogu. Znajdziesz tutaj wiele tutoriali i istrukcji DIY, które na pewno wykorzystasz. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i chcę się z Tobą podzielić moimi pomysłami. Może zostaniesz na dłużej?

7 komentarze:

  1. Aj gdybym tylko miała czas i zdolności do robienia takich cudeniek to już bym siedziała i coś kleiła. Świetny post kochana. Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle cudowny post..
    jestem zachwycona!
    zapraszam do siebie! jeśli spodoba ci się post skomentuj,ale szczerze:) będę szczęśliwa! --> kliknij a przeniesie cie na bloga!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super stojak. I to można samemu zrobić?! Ale pomysły. Zawsze podziwiam osoby z takim talentem do tworzenia coś z niczego :)
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i przydatny pomysł :)

    Pozdrawiam!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł! Jestem pod wrażeniem, że można wykonać takie cudeńko z kartonu!

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Mam tylko 2 zegarki, ale jak sprawię sobie więcej to też taki zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i w dodatku w moim ulubionym kolorze.Jestem ciekawa efektu końcowego transformacji biurka w toaletkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates