Zapisz się do newslettera!

niedługo dostępne

wtorek, 5 lipca 2016

Stojak, organizer na biżuterię w kształcie drzewka

Asia Lewandowska

Chcesz posiadać oryginalny wieszak na swoją biżuterię? Poświęć trochę czasu i kawałek kartonu na stworzenie biżuteryjnego drzewka.


Od dłuższego czasu staram się przeistoczyć swoje biurko w toaletkę (zalety/wady studenckiego wynajmowanego mieszkania). Stworzyłam już nową ramę do lustra i kilka organizerów na kosmetyki, przyszła pora na zmajstrowanie stojaków oraz pudeł na biżuterię. Mam również w planach stworzenie jednego, dużego posta oraz filmu o tym, jak w prosty sposób można zrobić toaletkę z biurka (byłybyście zainteresowane takim tematem?). Póki co skupimy się na stojaku w kształcie drzewka - mega prosty sposób.

Potrzebne rzeczy:

-> karton
-> nożyczki
-> pistolet z klejem na gorąco, klej typu kropelka lub jakokolwiek inny (opcjonalnie)
-> farba w sprayu



Krok 1
Rysujemy dwa kanciate drzewka o tej samej wysokości. Najlepiej jeśli będą się od siebie różniły, a w jednym z nich zrobimy przerwę między gałęziami (zdj. 1). Następnie w równie kanciasty sposób je wycinamy.

Krok 2
Jedno z drzewek rozcinamy na pół od dołu -> WAŻNE! Nie przecinajcie całego. Takie rozcięcie umożliwi nam włożenie jednego w drugie (zdj. 2). Na końcu przyklejamy krawędzie przeciętego drzewka do drzewka całego, żeby nasza konstrukcja była stabilna. Po wyschnięciu kleju całość malujemy na wybrany kolor. Ja akurat użyłam czarnej farby w sprayu.


Skończone drzewko wygląda bardzo efektownie, a czas jego stworzenia nie przekracza 30 minut. 

Powracając do tematu toaletki. Taka przeróbka biurka nie wymaga zbyt wiele, a jest dobrym rozwiązaniem dla osób z małym budżetem, ograniczoną przestrzenią lub wynajmujących mieszkanie. Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy chcecie zobaczyć taką metamorfozę i w jakiej ma być ona formie.


Możecie znaleźć mnie również tutaj:


Asia Lewandowska / AUTORKA & BLOG

Hej, cześć! Mam na imię Asia i miło mi Cię gościć na moim blogu. Znajdziesz tutaj wiele tutoriali i istrukcji DIY, które na pewno wykorzystasz. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i chcę się z Tobą podzielić moimi pomysłami. Może zostaniesz na dłużej?

19 komentarze:

  1. super pomysł, postaram się je zrobić, bo na pewno mi się przyda ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest mega świetny pomysł! W sumie przydałby mi się taki bibelot :) :) / https://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa taki stojak,zapiszę sobie tutorial :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniej więcej tego typu wieszak można kupić w Tigerz'e ale wiadomo, że zawsze lepiej jest zrobić coś samemu :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł! Ostatnio często widzę takie w różnych sklepach, a jak widać można zrobić podobny z niczego i jeszcze mieć z tego satysfakcję :)
    Obserwuję i czekam na kolejne DIY :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten stojak !
    http://black-berry-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i prosto opisane... lecz ja odpadam na etapie: "Narysuj dwa drzewa" ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze przydałby mi się jakiś stojak na biżuterię. Tyle tego mam, że nie wiem gdzie to włożyć i wala to się wszędzie.
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA :)))
    Wejdź na mojego bloga i dowiesz się o co chodzi i co masz zrobić :) Miłego dnia http://daylightnatka.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne! Takie tanie i proste w przygotowaniu.
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty pomysł, a taki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem najprostsze pomysły są najlepsze. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie stojaki wyglądają świetnie, super pomysł na DIY! :) Obserwuję, bo uwielbiam takie robótki i sama mam ich trochę na blogu! :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalny dodatek do wystroju i jaki pożyteczny!

    http://kamilakulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie takiego drzewka potrzebuję! Będę działać :)

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates