Zapisz się do newslettera!

niedługo dostępne

piątek, 1 lipca 2016

Legowisko dla zwierzaka | DLA ZWIERZĄT

Asia Lewandowska

Jeśli chcesz uszczęśliwić swojego zwierzaka w szybki i prosty sposób ten tutorial jest właśnie dla Ciebie. Stwórz pupilowi oryginalne legowisko!


Sierściuch, którego widzicie na zdjęciu to Malutka - nasza roczna kotka uwielbiająca kraść zapalniczki i spać w kartonach. O tym skąd wzięło się takie "imię" i o jej dziwnych nawykach mogłabym pisać godzinami. Jednak dzisiaj nie będę rozwijać tego tematu. Postanowiłam stworzyć Malutkiej legowisko i połączyć w nim jej ulubione rzeczy (i nie chodzi tutaj o zapalniczki): kocyk, w którym przyniosłam ją do domu, mała poduszka i... ta dam! - karton.

Jeśli chcesz stworzyć coś podobnego dla swojego futrzaka przygotuj:

-> karton 
-> rolki po papierze toaletowym/kuchennym
-> materiał 
-> pistolet z klejem na gorąco
-> nożyczki
-> kocyk i małą poduszkę 

Najlepszy będzie koc/poducha, z którym kot się już "zapoznał", Łatwiej będzie mu zaakceptować nowe legowisko jeśli wyczuje w nim swój zapach. Ewentualnie można położyć w nim ulubione smakołyki i zabawki lub lekko spryskać kocimiętką.


Sposób, w który wykonałam legowisko dla Malucha jest naprawdę szybki i prosty. Nie wymaga wielkich zdolności artystycznych. Wystarczą chęci, zapał i trochę wolnego czasu. Pełny tutorial możecie obejrzeć tutaj:


Asia Lewandowska / AUTORKA & BLOG

Hej, cześć! Mam na imię Asia i miło mi Cię gościć na moim blogu. Znajdziesz tutaj wiele tutoriali i istrukcji DIY, które na pewno wykorzystasz. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i chcę się z Tobą podzielić moimi pomysłami. Może zostaniesz na dłużej?

1 komentarze:

  1. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates