Zapisz się do newslettera!

niedługo dostępne

niedziela, 31 lipca 2016

Bukiet kwiatów stworzony z serwetek w złocie

Asia Lewandowska

Po krótkiej nieobecności spowodowanej urlopem wracam z łatwym i przyjemnym tutorialem. W roli głównej serwetka, z której stworzymy ciekawy i unikatowy bukiet.
Uwielbiam dekorować mieszkanie różnymi elementami. W szczególności tymi, które wykonam sama. Na blogu szykuje się dłuższa seria związana z DIY home decor, ponieważ będę wiele kombinować :) W mojej głowie kłębią się setki pomysłów, które w końcu muszę uporządkować i zrealizować. Póki co zapraszam Was na skromny poradnik. 



Potrzebne rzeczy:
-> klej do papieru,
-> nożyczki,
-> serwetki lub bibuła w wybranym kolorze,
-> długie wykałaczki,
-> słoik,
-> kawałek sznurka.


Wykałaczki owijamy zieloną bibułą/serwetką i przyklejamy klejem do papieru. Będziemy do nich później mocować "główki" kwiatów.

Teraz przejdziemy do tworzenia kwiatów. Serwetkę składamy w harmonijkę. Zaczynamy od tej strony, która jest złączona.

Środek harmonijki związujemy w połowie nitką.

Przycinamy krawędzie złożonej serwetki, które po rozłożeniu oddadzą efekt płatków. Tutaj panuje dowolność - możecie przyciąć je w dowolny sposób. Na poniższym zdjęciu pokazałam Wam dwie możliwości.


Następnie rozkładamy harmonijkę i oddzielamy od siebie warstwy serwetki tak, aby powstał kwiat.


Efekt końcowy powinien prezentować się tak:


Mały słoiczek pomalowałam złotą farbą w sprayu, od której ostatnio jestem uzależniona. Do ozdoby górę przewiązałam dratwą.

Pamiętacie jeszcze o wykałaczkach, które ozdabialiśmy na początku krepą? Przyszła pora na umocowanie na nich naszych serwetkowych kwiatów. W tym celu użyłam kleju na gorąco.


Całość prezentuje się całkiem nieźle. Jest idealnym dodatkiem dekoracyjnym do wystroju mieszkania. Takie papierowe kwiatki mają wiele zastosowań. Można zrobić z nich girlandę, zawiesić jako bombkę lub wianek. Mam nadzieję, że tutorial Wam się spodobał i spróbujecie wykonać taki bukiet sami.

Do zobaczenia w kolejnym poście!

Jeśli nie macie jeszcze mnie dość zapraszam na Instagram & Snapchat -> @ochasia

Asia Lewandowska / AUTORKA & BLOG

Hej, cześć! Mam na imię Asia i miło mi Cię gościć na moim blogu. Znajdziesz tutaj wiele tutoriali i istrukcji DIY, które na pewno wykorzystasz. Uwielbiam tworzyć coś z niczego i chcę się z Tobą podzielić moimi pomysłami. Może zostaniesz na dłużej?

9 komentarze:

  1. Ale zbieg okoliczności! Właśnie miałam szukać jakiś tutoriali dotyczących kwiatków. Bardzo podobają mi się takie ręcznie robione roślinki. Szczególnie zimą ładnie ocieplają wnętrze. Ciekawe wykorzystanie słoika. Ciekawe to wszystko wygląda. Czekam na więcej postów DIY.
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie to wygląda! Potrzebuję tylko złotej farby w sprayu i powrotu do domu i będę mogła zrobić coś takiego do pokoju w bursie - słoików ci u mnie dostatek :) Współlokatorka będzie szczęśliwa, że nie trzeba ich podlewać - w zeszłym roku ususzyłyśmy niechcący kilka kwiatków, dlatego ta propozycja wydaje się bardziej niż idealną alternatywą.
    Czekam na kolejne DIY, świetnie Ci to wychodzi! :)

    sowiarenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci to wyszło, akurat mam w domu spray ale w srebrnym kolorze. Może sobie zrobię taki bukiecik...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba , na pewno kiedys wykorzystam ten pomysl :D
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne! Chętnie podkradnę pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super to wygląda ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie☺ Z chęcią wykorzystam pomysł, bo również uwielbiam wszystkie DIY.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten pomysł. Dekoracje z niczego to moja ulubiona kategoria DIY.

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates